تقدیر از فرمانده یگان حفاظت زندان‌های خراسان جنوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به مناسبت هفته نیروی انتظامی توسط مدیرکل زندان های استان خراسان جنوبی از سرهنگ بیدسکی ، فرمانده یگان حفاظت زندان های استان با حضور اعضای شورای اداری تقدیر به عمل آمد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی ، «علی عبدی» با بیان اینکه امروز پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است، امنیت و آسایش جامعه را ثمره کوشش و تلاش شبانه‌روزی پلیس عنوان کرد و گفت : فداکاری ماْموران انتظامی در خدمت‌رسانی به شهروندان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و تعامل و همکاری در برقراری امنیت مراکز تأمینی و تربیتی استان نیز مرهون زحمات و تلاش‎های خالصانه نیروی انتظامی استان است.

این مقام ارشد زندان های استان در ادامه به مقوله و موضوع امنیت در زندان ها اشاره کردو افزود: در زندان ها اول باید امنیت و آرامش برقرار باشد سپس دیگر امور اصلاح و تربیتی که اگر امنیت در زندان ها حاصل نگردد همه کار ها ابتر و به سرانجام نخواهند رسید.

وی ادامه داد: در سایه امنیت پایدار است که زندان ها و کارکنان آن می توانند برنامه های اصلاحی، اشتغال، امور بهداشت و درمان و دیگر برنامه های نظام زندانبانی را انجام دهند که بخشی از این امنیت و پشتیبانی را مدیون کارکنان نیروی انتظامی هستیم.

انتهای خبر/

تقدیر از فرمانده یگان حفاظت زندان‌های خراسان جنوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha